Şubat 22, 2022

22.02.2022 saat 22:22 de neler olacak neler?







sayılarla aram oldum olası iyi olmamıştır. matematik dersleri ömrü müfredatımda dört buçuktan beş olsun bizim olsun tadındaydı hep. sorunsuz, çapaksız, ikmale kalmadan hallettik çok şükür. 
lakin hayat rahat durmuyor! istemediği otu hep insanın burnunun dibinde bitiriyor. misal az önce haberlere bakayım dedim. kocaman puntolarla; 22.02.2022 de bugün ne olacak? dünya saat 22:22’ye kilitlendi! işte tüm teoriler demiş güzide bir internet haber gazetesi! altını okumadım. çünkü benim tepem attı. hatırlarsanız 2012 yılında da mayalar mı inkalar mı bir şeyler bir şeyler olmuştu da dünyanın yarısı izmir şirince’ye kaçmıştı falan. marduk çarpıyordu dünyaya neyin hani. hülasa-ı kelam; toplum hatta dünya ahalisi olarak boş işleri milli spor derecesinde seviyoruz. dolayısıyla 22.02.2022 tarih ve 22:22 saatinde ne olacağını ben bilemem. allah'tan gayrı kimse bilemez. ama ve lakin ne olmasını istediğimi yazabilirim. 
evet buyrun işte; 22.02.2022-22:22 de olmasını umut ettiğim sıralı tüm isteklerim aşağıda kamuoyunun dikkatine sunulmuştur...

1- öncelikle biraderin bir sır gibi sakladığı, sabrımı sınadığı ve kim bilir belki çaldırıp bir şey denediği ama benim duymadığım telefonum yüzünden hala ve ısrarla beklediğim avlonya kalesi açılış yazısını bekliyorum.
.
2- 19 şubat çekilişi için ismini vermek istemediğim bir süper marketin verdiği ama hala sıralı tam listeye bakmadığım piyango biletine büyük ikramiye çıksın istiyorum. peki tamam teselliye de razıyım müdür.
.
3-bakanlar kurulunun olağanüstü toplanarak elektrik-doğalgaz-su giderlerinden artık para alınmayacağını dahası milletvekili maaşlarının üçte birini alıp kalan üçte ikisini bütçeye bağışlayacaklarını, makam araçlarını iade edip özel araçlarını kullanacaklarını ve aynı çağrıyı muhalefet milletvekillerine de yaptıkları bir deklarasyon yayınlamasını bekliyorum.
.
4-silahsız, savaşsız bir takım mistik güçlerle ukrayna’nın rusya’yı, meksika’nın amerika’yı ve filistin’in israil’i ilhak etmesini, afrika’nın suya, yiyeceğe doymasını refaha ermesini istiyorum.
.
5- dünya bi yarım saatliğine dönmeyi bıraksın. dön dön dön dolap beygiri gibi asırlardır. midesi bulanır, başı döner şeyin. neyin? dünyanın. azıcık dinlensin. nefeslensin diyorum. belki küresel ısınmayız. buzullar erimez falan bir süreliğine. sevaptır hem.
.
6-hayır! emel müftüoğlu’nu unutmadım. unutur muyum? unutmam. evet insanlar el ele tutuşsun. hayat bayram olsun. insanlar, gerçekten İNSAN olabilsin. savaşlar, açlık sefalet olmasın.
.
7-birader sözünü tutsun, hafta sonu istanbul’a geliyorum desin. gelirken de kestane şekeri getirsin!
.
8-trafik hatta tüm toplum kurallarına uymayanları, saygısızları, kifayetsiz muhterisleri ki az önce jeepinden içtiği teneke kutuyu sokağa fırlatanlar gibi insanımsıları görüp anında toza dönüştürecek ya da dondurup kuzey kutbuna fırlatacak yüzde yüz başarılı bir buluşun açıklanmasını istiyorum.
.
9-birinin beni, gördüğüm bu fazla bilim kurgu soslu rüyadan kibarca uyandırmasını istiyorum.
saat tam 22:22 de. 
evet.
..


6 yorum:

  1. Öfff! Bu geyiğin çok benzeri 20.02.2020'de de olmuştu. Ardından başımıza gelenler nedeniyle- pandemi başta olmak üzere, diğer bileşenlerini kastediyorum- bu "sihirli" tarihlere kılım! Net! Gerçi niyeyse bütün suçu o tarihe yıktım, o da ayrı mesele. Bu da benim huysuzluğum olsa gerek. :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. şimdi mehmet akif'e bağlayıp hiç ibret alınsaydı tekerrür eder miydi tarih desem olmaz. bizim zamanımızda uzay 1999'la 25.yüzyıldan başka bir şey bilmezdik diyeceğim yaşımız, belki maşımız çıkacak ortaya, olmaz. katil uşak desem çok klişe. işin özüne dönersem içinden çıkamam. çünkü ve hani içinde en çok 2 bulunan tarihten yürüyor ya abiler-ablalar. ben de ister istemez 11.11.1111 tarihini düşünüyorum gözlerim kapalı. ve cehalet ne güzel şeymiş diyorum!

      Sil
  2. Neden 20:22 değil de 22:22 ben de ona takıldım... 3, 4 ve 6 iyiymiş ama 5'te kendimi "durdurun dünyayı inecek var" diye dım dım dırırım mırıldanırken buldum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. amaç bütün 2 leri bir araya toplamak ama olmuyor ne yapsalar olmuyor. 2022'nin sıfırı oyunbozanlık ediyor. halbuki zamanında atalarımız yapmış. 11.11.1111 tarihinde saat 11:11 de kordonda bekleşmişler hep. gelen giden olmadığı gibi hiç bi b.k olmamış afedersin. ama bunlar hala zorluyor!

      Sil
  3. Benim aklıma takılan 01.01.0001 yılı hangi günmüş bilen varmı. Hülya

    YanıtlaSil
  4. gogıl efendi bunun cevabını vermediyse başka kimse veremez!

    YanıtlaSil