Aralık 27, 2022

Okuyucudan Yazara Gönderilmemiş Bir Yorum (7)

Senin yazılarında neyi seviyorum biliyor musun? Sen diğerleri gibi; birine küsmüş gibi yazmıyorsun, birinden ümidini kesmiş gibi yazıyorsun ya, onu seviyorum.

Denize bakan balkonlar, yağmurdan sonra boşalan sokaklar gibi.

Kendini unutan çocugu bir duvara yaslanıp bekleyen bisikletler gibi.

Arabayla yapılan yalnız ve uzun yolculuklar gibi.

Boş odalarda dışarıyı izleyen kediler gibi - ki arada bir sevildikleri zamanları hatırlamak için tüylerini yalarlar-.

Bir tepeden şehre uzun uzun bakmalar gibi yazıyorsun ya; işte ben onu seviyorum.

Belki o sessizliği bozmamak için göndermiyorum yorumlarımı sana.

Belki de senin için böylesi yazmak, yeni bir söz söylemenin öncesidir, bir umudun ayak sesleridir, diyorum.

En çok da bunun için, kendini duyabilesin için yazmıyorum.

Gizli ve derin bir ümit var yazdıklarında, ben onu seviyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder