Mart 13, 2022

bana bir masal anlat, içinde yağmurla kar...

 1 - şükür


- bu sabah da erkenden yaptık kahvaltımızı. sen bugünlerden geri koyma ya rab!

...
..
.

2 - bana mutluluğun fotoğrafını çekebilir misin ibrahim? 



- pembe panjurlu evimiz de olacak di' mi macit?
...
..
.

3 - kafamda kentsel dönüşümler


- o değil de ne putin, ne nükleer bombalar bizi bitirirse bu yüksek binalar, bu betonlaşma ihtirası bitirecek hulki ağbi.
...
..
.

4 - iki yabancı


- bir sahne var aklımda, oyuncular sanki biziz. (teoman)
...
..
.

5 - geliyor gelmekte olan


- bu sefer seksen yedideki gibi olacakmış. çok kar yağacakmış, çok da soğuk olacakmış sahip. artık eve mi gitsek diyorum?
...
..
.

6 - gitmek mi zor kalmak mı?


her seçiş bir vazgeçiştir. (jean paul sartre)
...
..
.

7 - madem ki istiyorsun öyleyse durma git


gidiyorum bu... (ah muhsin ünlü)
...
..
.

8 - yalnız kalpler parkı


geleceğim bekle dedi
ben beklemedim. o da gelmedi
...(özdemir asaf)
...
..
.

9 - karda zordur yürümek


yükümüz ağır, yolumuz uzun ibrahim..
...
..
.

10 - uzun yol


söyle;
ben seni uzun bir yolda yürürken gördüm müydü hiç
? (ömer edip cansever)
...
..
.

bana bir masal anlat - fatma turgut-rubato

4 yorum:

  1. Şarkının bu yorumu da güzelmiş, romantik sesle arabesk nağmelerinden kaçamayan sesin düeti olmuş.
    Kar, baktığımız her yeri nasıl da güzelleştiriyor, fotoğraflardaki gibi. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kar yağdığında diyorum; dünya çamaşır suyla yıkanmış gibi tertemiz oluyor. bir kaç günlüğüne yahut bir kaç saatliğine de olsa dünyadaki tüm kötülüklerin ve çirkinliklerin de üzeri örtülüyor sanki..

      Sil
  2. Bence daha çok fotoğraf paylaşmalısın bilader. Güzel karelerini biz de görelim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sanırım bundan sonra olacak bilader. etiketimizin adı; cebimde fotoğraflar. bu etiket altında, bir fotoğraf, bir kaç satır yazıyla instagramı ayağınıza getireceğim. hatta gelecek seçimlerde bana oy verirseniz başka şeyler de getiririm! evet.

      Sil